. -
2011-07-06 | 20:23:48

staaan

Hej! Förlåt att jag inte skrivit på länge men har inte haft tid, men kan skriva nu vad jag har gjort !

Söndag: Var på grönan med Lydia! Sen slagga jag hos henne!

Måndag: Grönan med Lydia igen och såg Alice Cooper! Det var sjuukt mycket folk på grönan då, helt packat! Slagga hos Lydia igen, och vi hade så sjuukt roligt! Kommer aldrig glömma! :D♥

Tisdag: Var typ bara hemma hos Lydia och ute lite. Klippte håret också, själv! Gud, vad det var läskigt... men det blev okej iaf!

Idag: Åkte till stan med Lydia. Köpte en BH och solglasögon bara. Letade överallt efter en keps som jag vill ha! Asså först i typ alla sportaffärer i stan, sen alla i kista och sist i solna c! Där såg jag den på en docka så fråga om jag kunde testa den, men den hade inget hål (Sånt man kan ha toffsen i, typ..) där bak! Så ska försöka hitta  en imorron istället!


Söta Lydia! :)


Dom där solgasögonen köpte jag.

Men nu ska jag äte middag.. Haha lite sent men whatever!

Puss


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!