. -
2011-07-11 | 15:05:51

Slaggar hos Lydia!

Tjaa! Bloggade inget igår men pallade verkligen inte! Men igår åkte jag och Lydia till stan och kollade affärer sen kom Jennifer typ klockan fem. Men eftersom det var söndag stängde ju allt fem så vi satte oss på ett ställe och chilla typ.. hehe :p
Har massa bilder men pallar inte lägga över nu så ni får dom antagligen imorron eftersom jag slaggar hos Lydia idag!
Måste typ skynda mig nu för vi ska ses snart och jag är långt ifrån klar.. 
Blir inte någon mer bloggning förens imorron kväll, tror jag.
Men ni får hare bäst tills dess!

Puss 

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!