. -
2011-07-09 | 22:25:59

Detta fält måste fyllas i

Hej :) Sorry för sämst uppdatering idag!
Men iaf först idag hade jag astråk så fråga min brorsa om han kunde hänka till ica maxi, så vi cyklade dit.
Påvägen hem märker jag att det inte går att trampa mer så jag går av och tror att kedjan har hoppat ur. Då går det förbi en kille som kollar fett snett på min cykel så jag kollar vad det är. Då ser jag att min tröjärm har fastnat i kjedjan! Så jag blir tvungen att dra skithårt för att få ur den.. Den fick massor av små hål :/
Men sen när jag kom hem gick jag ut med Jennifer och Mir ;D Sen stack jag hem och åt och sen gick jag och jennifer ut igen, och jag kom typ hem nyss! :D Vi hade askul!

Men nu ska jag typ måla naglarna, hehe :)

Puss!

Kommentarer;
Jennifer

Vi måste fan gå ut nån annan dag också! :D <3

2011-07-09 kl. 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!