. -
2011-08-13 | 19:21:58

Stan

Hej! Idag har jag vart i stan med Madde och Lejla! Först åkte vi till cocoo affären! Dom har så sjuukt söta smycken där! Efter det gick vi runt lite och kolla andra affärer. Fick med mig ett armband hem (inte från cocoo!) , alla vi köpte ett likadant, haha :]
Men sen när jag kom hem grilla vi, mums! Älskar grillat!
.
Här får ni två blider från idag!






Kommentarer;
anonym-lover

men tja där! vad snigga tjejer på bilderna specielt hon till höger på den första bilden!!! wow vad snygg! även statyn på andra bilden såg snigg ut, men specielt tjejn på bild ett!!!! ååååååhhhh <3<3<3<3<3



jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR din blogg frästen , men mer bilder på coola personer tycker jag. typ madde eller så!!!!!!!!!! kraaam

2011-08-13 kl. 22:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!