. -
2011-08-10 | 02:07:00

nattbloggning

Shiet vad jag har tråkigt! Finns inget att göra, men jag vill inte sova, och kan inte sova heller. Är inte ett dugg trött! Men har typ gått och lagt mig 4 varje natt på sommarlovet och gått upp runt ett. Inte bra. Och snart börjar skolan också, kommer vara galet trött då om jag inte vänder på dyngnet snart. Men det får jag ta en annan gång, heh. Men fan, prick två veckor kvar av sommarlovet, sen börjar jag nian. Då måste man välja gymnasium också.
Ingen aning om vad jag vill bli. Får väl se hur det går. Men nu ska jag fortsätta dunka musik och läsa bloggar.

Puss

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!