. -
2011-08-17 | 12:46:39

Igår

Eftersom jag inte orkade blogga så mycket igår skriver jag vad jag gjorde igår idag ist!


Först åkte jag, Hanna, Elin, Lejla och Madde till kungsträdgården, ung08 började ju igår. Men vi kollade lite men sen vill Hanna, Elin och Madde kolla i affärer ist men jag och Lejla stanna.
Efter ett tag orkade vi inte gå runt där så vi åkte till grönan ist. Runt halv åtta åkte vi tillbaka till kungsträdgården.
Vi såg en kille från mange makers där! :D Ni vet dom som gjorde fest hos mange låten? Sen klockan nio kom det några artister, men jag och Lejla stanna inte så länge och kollade.
Var i alla fall en lyckad dag förutom att jag fick sjukt ont i huvudet :( Har lite ont fortfarande :o


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!