. -
2011-08-18 | 18:26:00

Dag 05 - Mitt favoritminne

Det är svårt att bara välja ett minne. Men ett minne som jag gillar är från juni!
Vi var på cup där och det var så kul där! Matcherna gick helt okej tycker jag, sen var vi på liseberg och på players culb, en klubfest eller vad man ska kalla det. :) Det var i alla fall en av dom bästa cuperna enlig mig! Efter den festen när vi skulle tillbaks till skolan och våran buss kom om en timme typ så stog vi där och sjöng med två snubbar som spela gitarr och det var så kul! Kommer nog aldrig glömma det :)

 
Lejla, jag, Elin, Madde, Hanna. Var tvungen att täcka mitt ansikte! Såg helt knas ut.


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!