. -
2011-08-15 | 22:59:49

Dag 02 – Min bästa vän

Blä, vad svårt att bara välja en! Har många bra vänner men dom som står mig närmast är nog Lejla och Lydia!


Lydia har jag känt hela mitt liv. Vi gick på samma dagis när vi var små, fast vi kände varandra innan, eller inte kände då, men våra mammor är kompisar :) Men sen när jag var tre så flyttade vi men vi täffades ibland ändå, fast inte så ofta har jag för mig, kommer inte ihåg riktigt, var ju så liten då! ;) Men Lydia är verkligen den bästa vän man kan tänka sig! Hon ställer alltid upp och är bara bäst.


Lejla började i min klass i trean, har jag för mig? Kommer ihåg att vi hade hemlig kompis då, alltså man fick ta en lapp med ett namn på måndagen sen skulle man vara snäll mot personen på lappen tills på fredag då man skulle gissa vem det va. Kommer ihåg att en vecka hade jag ingen aning om vem som var min hemliga kompis, så tillslut fick den som va det säga själv! Då sa Lejla att hon var min, haha :D Hon hade frågat om vi skulle leka och sånt, men jag hade inte fattat något :P
Tror det var så vi blev kompisar i alla fall! Det är det första minnet jag har av henne i alla fall! :D Lejla är också en väldigt bra kompis, haha hon är BRA, som jag sa när vi var små, hehe :D Fast ne, hon är också bäst.



 
Lejla♥                                        Lydia♥


Kommentarer;
Lejla

Hahaha bästaste Agnes, vad söt du är!!!

Puss

//Bra-iga Lejla

2011-08-15 kl. 23:35:16
http://onlylejla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!