. -
2011-08-15 | 00:36:28

Dag 01 - 5 fakta om mig + bild



1. Jag har dålig syn, men äger inte ett enda par glasögon! Jag ser inte bra ut i glasögon, verkligen inte så därför kör jag på linser istället!


2. Jag har spelat innebandy sen jag var runt sex-sju år och håller fortfarande på. Jag är målvakt och back.
 

3. Jag gick på fotboll och badminton förut. Fast bara en träning, inget av det var min grej riktigt.. Sen har jag gått på simning, konståkning, dans, elgitarr och sång, typ kör! Haha :p


4. Jag kan vifta på öronen, hehe :p


5. Jag avskyr skolan, verkligen! Ibland kan den vara okej men det är inte så ofta. Visst är det kul att träffa kompisar där men resten är bara tråkigt för det mesta. Typ tusen läxor, prov, uppgifter, presentationer och allt sånt! Verkligen inte det minsta kul, bara jobbigt och stressigt. Fast får väl se om det blir bättre i nian!


Kommentarer;
Lejla

Sv; Tack! Smart med dag-sakerna :)

2011-08-15 kl. 01:45:20
http://onlylejla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!